poniedziałek, 18 listopada 2013

Siema ! - Autograf Hanny Gronkiewicz-Waltz i Red Lips

Co tam? U mnie średnio ;//  Ostatnio byłam chora i muszę trochę po nadrabiać w sql. Ale znalazłam czas na wpisanie nowego posta. :)) Ostatnio dostałam autograf od Hanny Gronkiewicz-Waltz z dedykacją ;) Prośbę o autograf wysyłałam na e-mail :

sekretariatprezydenta@um.warszawa.pl
Dzisiaj dostałam 2 autograf od  Red Lips. Prośbę o autograf wysyłałam na e-mail (e-mail jest napisany niżej przy 1 grafie od Red Lips) Dzisiaj wysłałam listy do 4 celebrytów:
- Marta Żmuda-Trzebiatowska
- Joanna Krupa
- Adam Małysz
- Kamil Stoch
Jak chcecie mogę podać Wam ich adresy ;) 
Ok, ja lecę , muszę szykować się do szkoły i na jutrzejszy mecz Polska - Irlandia .... Jak myślicie kto wygra? ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz