środa, 12 marca 2014

Autografy od Renaty Dancewicz

Elo,
Otrzymałam dzisiaj 2 autografy od znanej polskiej aktorki, znanej m.in. z roli Weroniki w ''Na Wspólnej'' - Renaty Dancewicz. Bardzo lubię jej bohaterkę w tym serialu. Właśnie wróciłam z wycieczki jednodniowej. Byłam z klasą w Poznaniu xD Było extra, szkoda, że tak krótko ;c Byłam na filmie ''Kamienie na Szaniec'', fajny film... znaczy nie powinnam pisać fajny bo akcja rozgrywa się gdy jest wojna, więc film był taki sobie xD Smutny, nie którzy płakali, śmiali się itp. Ogólnie byliśmy dzisiaj na Starym Rynku, w Muzeum Archeologicznym, gdzie był nudny wykład, a potem pisaliśmy swoje imiona w dwóch językach xD (Jeden z nich to był język Słowian) Następnie mieliśmy czas wolny, chodziliśmy sb po Browarze... Niestety jak przyjechałam do domu to głowa zaczęła mnie bardzo boleć... ;c
A o to grafy :


Adres:
ul. Marszałkowska 138

00-004 Warszawa

Teatr Kwadrat


Dedykacja: Tak
Ile czekałam: Nie wiem
Paa ;) Wypchanych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz