poniedziałek, 5 maja 2014

Autograf od Dominiki Kobiałki, Wiktora Zborowskiego i Alana Stulina

Siemka xD
Kurde... jaka jestem zmęczona, trochę było wolnego, ale jestem zmęczona :D I znów do nauki trzeba się zabrać ;x Jeszcze nie całe 2 miesiące  ;) A teraz ... Otrzymałam dzisiaj 3 autografy, dostałam od Wiktora Zborowskiego i Alana Stulina. Autografy te dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki *.*
Wera też miała bloga ->  http://autografyniki.bloog.pl/ (odwiedźcie go, ten blog jest bardzo fajjjny ) Dziękuje jeszcze raz Wera :D
Trzeci autograf otrzymałam od Dominiki Kobiałki, nwm czy oglądacie, ale wystąpiła ona w The Voice of Poland xD

 Dedykacja: Tak
Ile czekałam: tydzień
(Tak, wiem trochę pobawiłam się PICASĄ i jest taki kolor :D )



 Mój kotek złamał łapkę ;/// ma gips, mam nadzieję, że nie długo wyzdrowieje ;D 
Wypchanych Skrzynek ! xd

1 komentarz: